yes, there will be blood

jaha, vad har jag gjort i helgen då?

inte i åker eller i mariefred, utan i karlstorp! oja, bara det finaste duger för den här donnan!  vi tittade på saw III och IV, jag som redan är en obotligt paranoid person, sover nu med en kniv under kudden. I'VE GOT MY EYES OPEN!
sen så åt vi en del.

mest sånt här:
 

sen så lärde jag "m" hur nudlar tillagas. det gick sådär. alla kan ju inte vara så bra på matlagning som jag är.

vi gjorde ju lite annat också, typ var nakna och så.

nej, tillbaka till färjan!


Kommentarer
Postat av: Näddäly

MATETRÄFF MATETRÄFF!!



Vi får ha det lite livligare än sist kanske? hahaha

2008-10-21 @ 09:46:03
Postat av: Emelie

vad är den gula geggan fär något ? :(

2008-10-21 @ 21:55:03
URL: http://emsmess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0