snälla kan du hjälpa mig att fly

och nästa person som kommenterar är den som skriver kommentar nummer 100. spännande.

jag har haft återkommande drömmar där jag tattuerar in "fuck forever" på min rumpa med min egna handstil. vad är det mitt undermedvetna försöker säga?

mor min är helt galen, eftersom jar är litre yr, blek och fryser har hon fått för sig att jag är sjuk.  (dags att sola alltså, hehe) så hon kör in termometern (med våld) regelbundet i min lilla mun. och nej jag har ingen feber. eller ja, på gränsen men så noga ska vi inte vara.

jag lyssnar väldigt mycket på kent just nu. det är som att jag helt plötsligt förstår dem så mycket bättre än vad jag gjorde innan.

Kommentarer
Postat av: Michaela

100 drade komentaren, YÄÄH :)

2008-03-25 @ 21:29:19
URL: http://michaelahellqvist.blogg.se
Postat av: mois

101e kommentaren.. hehe

mera blogg ellnor, mera blogg! :D

2008-03-26 @ 00:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0