inte som dom andra.

mamma och jag lyssnade på kent härom dagen.

mamma: haha! nu vet jag vad han sjunger!
jag: que?
mamma: han sjunger en fyra tons mört!
jag: hm, är det inte martyr du menar?
mamma: nej! mört, det passar ju så bra in!
jag: *bläddra bläddra* nehej! martyr står det ju! vad var det jag sa! hehe
mamma: ja, jag tänker fortsätta sjunga mört i alla fall.

ja.

och just! jag har sett kent live! jag säger bara 747. jag grät inte, det gjorde jag dock tidigare i dag när jag upptäckte att min ipod är DÖD. snyft.

Kommentarer
Postat av: mois

HAHA DIN MAMMA ALLTSÅ! HON ÄR SÅ ROLIG! :D (Du också!)

r.i.p ipod'en :''(

2008-03-16 @ 12:53:08
Postat av: Näddäly

hahaha, jag gräääät som en bebiizzz. tönt jag är :'(((((((((

2008-03-16 @ 15:49:14
URL: http://flourtanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0