i know what i want and i want it know

jag behöver lite hjälp! hur ofta ska man ha mens? alltså hur många dagar mellan varje gång, 16 dagar är det väl inte? man ska väl inte ha det efter två veckor, det ska väl åtminstone vara tre?! jag känner mig lite förvirrad här.

och eftersom jag är helt hemsk när jag har pms så störtgrinade jag i en kvart, ni vet så där intensivt utan anledning.  det var till och med så att min hund som alltid sover i djup koma tittade upp och undrade vad som hände. inte mitt finaste ögonblick.

och eftersom mina föräldrar är snälla så har de hjälpt mig med hälften till en röd ipod shuffle (vilket säger en del om hur pank jag är eftersom den kostar typ 600). den borde komma nån gång efter påsk om jag har otur, innan om jag har tur. det ska stå "don't let the ghost get in your heart" på den från fina the wildfire.

jag kollar på björn på youtube. jag vill ta på hans hår.

Kommentarer
Postat av: Micka

LOL! Hans hår.. Bra där! ;)

2008-03-18 @ 10:51:18
Postat av: Mallan brallan xD

Haha, kollar du på Björn Gustafsson på youtube? :) Älskar han iaf! ^^,

2008-03-18 @ 17:45:51
URL: http://maliindolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0