"här finns många varianter av bajs"

måndag igen. fan det känns som om det alltid är måndag. jävla måndag.

men snart är det torsdag och då blir det mando diao! jiha. jag står fortfarande fast vid att jag ska ta på gustaf snyggelisnyggingen norén. då känner jag att jag har nått alla mål i mitt liv. ja.

haha, jag kollar på outsiders. det handlar idag om människor som har hand om "the dirty work".
 hehe, bland annat att ta hand om bajs!
"hon blir säkert helt varm i kroppen av att göra det där" säger bror min om den lilla tjejen som tömmer bajs med en slang.
"ja, hon går säkert i gång på att tömma bajs" säger jag.
bägge: HÄHÄHÄHÄ


Kommentarer
Postat av: malin

meeen herregud!! HAHA! jag skrev precis ett inlägg om outsiders och att jag hade lust att ringa dig, ahhh fy fan vad sjuuukt, och så går jag först in på moas blogg och sen på din och så har du skrivit det här!!! HAHA! SHIT! OMG

2008-03-03 @ 21:00:13
URL: http://malingustafsson.blogspot.com
Postat av: mois

hahahahahahaahaha! du och din bror alltså! så bäst!

2008-03-03 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0