somebody told me you had a girlfriend...

Jaha, dags för mediakunskap yet again! Rektorn ska komma och "förklara" hela kursplanen. Vi får väl se hur det går! Hm..

Bloggbloggeliblogg..

Händer inte så mycket annars, fick nån slags gråtattack igår och satt i mors knä och grinade i nästan 35 minuter. Kanske inte mitt stoltaste ögonblick direkt. Men jag mådde tro det eller ej mycket bättre efteråt, även om mamma blev lite lätt blöt eftersom jag snyftade ner henne ganska så rejält.

Men kan hon komma idag eller? irk.  rektorn alltsså.

Natalie pratar om sprickor i analen typ. mums.

ikväll blir det tjejkväll för flickorna i klassen, kuligt. men hm, sova över i skolan känns lite konstigt, pax för en soffa! jag har bara en sovsäck med mig och det är inte så skönt att sova direkt på golvet.

förövrigt så är blondinbella inte så populär här omkring, jäkla bimbobella.

tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0