pushing daisies.

det här är fruktansvärt störande!

varför har jag börjat drömma drömmar om mitt ex?! om man nu kan kalla honom för ex, nästan ex är väl mer korrekt. men ändå!
alltså, det är långa och DETALJERANDE drömmar.  och nej inga sexdrömmar pervs, jag är en anständig flicka för tusan!
men vi är på ställen och pratar jättemycket och jag ser honom så himla tydligt! (inte för att jag har sett honom på ett bra tag, but still.) hans ansikte zoomas liksom in flera gånger!
alltså jag har nog drömt samma jävla dröm säkert 10 gånger bara de senaste två veckorna!

vad betyder detta? kommentera med eran teori!

Kommentarer
Postat av: Micka.

Hm.. jadu! Bra fråga. Du tror inte att du håller på o bli kär i honom igen?

2008-01-04 @ 15:18:45
Postat av: Mallan Brallan xD

You miss him and wan't him back, babe! ;) Haha

2008-01-04 @ 19:19:50
Postat av: maulin

my good ellinor! låter som att du vill ha honom tillbaka! :)

2008-01-07 @ 08:53:09
Postat av: mois

det har nog med bussen att göra, "ta det vackert" ellis! :D dröm om uffe o mange istället! :)
hahahha :D

2008-01-07 @ 21:02:35
Postat av: Veronica

hejsan Ellinor :)
Klart du ska få haka på när vi skriver vidare :P
Här kommer adressen: www.humlisen.com
Den är under uppbyggnad, men snart ska det fungera :)
MVH Veronica

2008-01-11 @ 22:12:27
URL: http://humlisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0