hahaha

HAHAHAHAH!

Lillebror och jag kollar på outsiders (en av våra favoriter hehe) och så kommer det upp ett par som säger att dem kommer ifrån flen.

lillebror: säkert inte från vårat flen. (bittert)

jag: nej det är nog där uppe. (ännu bittrare)

sen så ser vi hur dem går hand i han förbi flens station! vårat flen alltså!

OCH det blir BÄTTRE! tjejen i paret är lesbisk och ser sig själv som en kille och går runt i killkläder men är tillsammans med en heterosexuell kille! HAHAHAHA

OCH killen i förhållandet (den riktiga alltså) beskriver det första mötet med wannabe killen med orden "jag fick jättekonstiga vibbar av honom"


HAHHAHAHA

DET BLIR BÄTTRE!wannabe killen har varit på mammas jobb och handlat och mamma undrade faktiskt: pokje eller flicka? flicka? pojke? bägge?

HAHAHA bara i flen mina vänner, bara i flen.

hahahahah oj! nu får vi se deras tolkning av sex! oj hjälp! jag såg henom naken. uh oh. haha dem kallar det för coldpaly! way to ruin a band! ugh.

hela famlijen sitter som klistrad framför det här! hehe.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, händer bara sånt i Flen! xD

2008-02-18 @ 22:22:29
URL: http://maliindolk.blogg.se
Postat av: mois

hahahahahahaha! jag dör inombords!
mera blogg ellinor, mera blogg!

2008-02-19 @ 14:00:06
Postat av: malin

HAHA! HOLY GOOOOOD!

2008-02-22 @ 19:58:54
URL: http://malingustafsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0