down in africaaaa

jaha, alla hjärtansdag idag. kul. verkligen. skitkul. i can feel the love. mhm. nej. det är en reklam som går runt på fyrans alla kanaler över att tv400 ska ha kärleksfilms maraton ikväll. kul. sparka på oss som redan är nere. tack så jävla mycket.

men om en dag är det lov. woho.

vi ska skriva om radio. hm, kul? nej.

på idrotten så gick jag, moa och emelie vilse. bra jobbat! och emelie som skulle leda oss genom skogen, bra det gick!

jag har africa på huvudet *RySEr* ugh haha

Kommentarer
Postat av: mois

haha, är det bara jag eller var vi inte en till? *haka*
hahaha, alltså jag orkar inte med det här! uuuuhh!

2008-02-14 @ 14:28:54
Postat av: Näddäly

HAHA, "and cranking up the Toto!" HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH

2008-02-14 @ 18:53:39
URL: http://flourtanten.blogg.se
Postat av: Emelie

hehehee men min genväg löste sig eller hur ? :D *stolt*

2008-02-16 @ 22:27:28
URL: http://tomorrowistoday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0