and after all you're my wonderwall

jag sitter här med min valblankett till tvåan. jag har inte fyllt i den än och den ska vara inlämnad idag.

ska jag läsa spanska bara för att  det ser bra ut på pappret och sen pina mig i flera år. för jag vill ju inte läsa spanska. villlinte villinte villinte.  jag vill läsa rörlig bild, men då läser jag ju bara 100 poäng extra, ska jag välja typ ljudmedier också? IIIH alla dessa beslut! så många frågor, så lite svar.

och det är svinkallt ute idag! min arma små lungor fick en gigantisk chock när jag andades in när jag kom ut. puh säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Näddäly

RÖRLIGBILD OCH LJUDMEDIA!

2008-02-15 @ 18:24:53
URL: http://flourtanten.blogg.se
Postat av: TG

måste dem va inlämnade i dag? :O:O

2008-02-15 @ 20:55:10
Postat av: malin

aha, tg har kommenterat, haha, det här är roligt alltså :)

2008-02-17 @ 15:46:24
URL: http://malingustafsson.blogspot.com
Postat av: Micka

Saaaaaaknar dig!

2008-02-18 @ 17:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0