Ten little soldiers screaming in my soul.

jag har kommit på värsta grejen! det finns bloggare som tjänar mer än 60 000 kr per månad bara för att de skriver typ två inlägg om dagen, jag känner att ja det kan jag nog också göra.  jag ska fundera vidare lite på det där.

vi ska tydligen ha hälsovecka nästa vecka och på onsdagen (om alt går som det ska) så ska vi köra paintball, nu är ju frågan vem ska man vara med i samma lag? alltså dem som blir helt galna av tanken att ha ett vapen i handen, dem ska man ha på sin sida!  antingen kommer jag bli helt galen och skjuta på all som rör på sig eller så kommer jag få en panikångest attack över att bli jagad och krypa ihop i fosterställning.  ja.

nu ska jag dricka lite cola.

Toodles!

Kommentarer
Postat av: malin

DU + JAG + MOA = PAINTBALLTEAM höhö

2008-04-04 @ 15:30:06
URL: http://malingustafsson.blogspot.com
Postat av: mois

haha! vi crazyfaces är i samma lag! hehe
Malin sitter här brevid och panikar och skriker "HUR SKRIVER JAG ETT KLYSS?!" Jag tror hon menar kryss.. hehe
Fortsätt blogga massor så kommer kronorna klirra in! dirr!

2008-04-04 @ 15:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0