See I was thinking that I lost my mind

idag har det inte varit min dag, det börjar med feber, snor och fortsätter med mitt magont som jag har haft hängandes efter mig i en vecka eller så nu.  skulle chansa på att det är stress. nåja.

och förlåt mig för den dåliga uppdateringen, jag vet att ni vill veta allt om mitt liv och att min blogg är som en drog. men jag har haft fullt upp, jag är mänsklig, okej? 

igår så var det mando diao från cirkus i musikbyrån, vilken stämning! jisses vad bra dem var, åh. jag var förövrigt med i bild, närbild! yikes.
betyder detta att jag är en kändiZ nu?



Kommentarer
Postat av: moiZ

haha bäst du är! yez!

och ja, du är en kändiZ nu!

2008-04-27 @ 13:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0