no wonder you're looking thin when all that you live on is lipgloss and cigarettes.

mitt förra inlägg var dedikerat till Jann of Sweden, men blogg.se suger så det försvann spårlöst.

jag kompenserar det hela med en bild på malin och mig. enjoy!
image17

vi  försöker sälja en tom chipslåda. work it!

mamma och jag sitter och tittar på rent hus, då och då ojar mor av förskräckelse, vilket är förståeligt eftersom som snubben som inte städar hade mer än 300 mjölkpaket i sin lägenhet och ett gigantiskt berg av fimpar. yikes.
fatta stanken sur mjölk och fimpar. mm.

haha ugh. trollet är i sitt esse idag.

inte att glömma; sverige pussas och kramas ikväll!


Kommentarer
Postat av: malin

fierce? work it like tyra banks! vi säljer bra.. hehe

2008-04-04 @ 08:49:51
URL: http://malingustafsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0