It was only a kiss. It was only a kiss.


jag har precis ätit ett äpple. vilket betyder att jag först måste skära upp äpplet i små små bitar så att jag kan äta det. (vill ju inte att tandställningen ska gå sönder igen) men det var gott. smakade faktiskt riktigt smaskigt och inte sådär vattnigt. men nog om äpplen.

jag vill ut och gå, bara gå och gå och gå i flera timmar och lyssna på musik med yonzon framför mig. men vädret suger, och nu lustigkurrar som säger "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" kan ta sig. jag tänker inte knalla runt med en vattenhatande tax (inte för att jag gillar att bli blöt) i regn/snö/slask. det är inte värt det.

och vad mer? sj suger lite mycket.

haha just ja! späckad tv kväll. först top model vid 21.00, sen är det sverige pussas och kramas nån gång efter det och till sist så är det myggan. jag vet vad jag gör ikväll i alla fall.

image19
min baby. dumbo den flygande taxen!


Kommentarer
Postat av: Micka

MYGGAN! :D

2008-04-09 @ 19:39:25
Postat av: Maria

Han kan faktiskt bara flyga med en fjäder i snabeln, så var försiktig!

2008-04-09 @ 20:32:18
URL: http://hem.passagen.se/rajaoyonzon
Postat av: guess who?

desto more! hehe

2008-04-11 @ 11:24:04
Postat av: guess who?

desto more! hehe

2008-04-11 @ 11:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0