cause there's a monster under my bed

jag tycker att det är läskigt att skriva om saker som är personligt för mig. jag tycker det är läskigt när  människor vet precis vad jag tycker, tänker och känner. då vet dem mina svaga sidor och kan alltså lättare krossa mig, ja jag är väldigt paranoid.


dag två på hälsoveckan sög. eller inte sög, men den var trist och jag lärde mig inget nytt. eller jo kostcirkeln heter inte längre kostcirkel utan nu heter den matcirkeln. jag förstår inte varför dem har bytt namn. kostcirkel låter bättre än matcirkel.  vad hände mer? hm.. jo tipspromenad utomhus, det var kyligt ute. vi frös. mois hade ingen jacka, den dumma flickan. 

det hade alltså inte  gjort någonting om jag hade stannat kvar hemma i sängen.

imorgon: badminton. spännande.

Kommentarer
Postat av: Näddäly

KOSTCIRKELN HETER DET FÖR FAAAAN!

2008-04-08 @ 21:19:12
URL: http://flourtanten.blogg.se
Postat av: Anonym

not direkt!

2008-04-11 @ 11:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0