hjärtahjärta

snicksnack

bild från avslutningmiddagen/balen. linda, goca, hannes hår och så lilla jag då!


 
Var hos optikern idag! synen har försämrats med 0,75. det är INTE bra. Nåja, valde ut två nya bågar, jag längtar tills jag får dem!
OBS!! Jag skojar inte, jag är helt allvarlig. Glasögon är allvarliga grejer.
I vilket fall som helst så gick kalaset på 11 300, för mammas och mina tillsammans! Nudlar here I come.
Bara mammas glas kostade 5000, jisses alltså. Vi var (och är fortfarande) i chocktillstånd resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Söta ni var!

2007-10-27 @ 19:30:03
Postat av: Näddäly

Ja, jävlar. Det var inte illa. Men förhoppningsvis kan ni ju ha dom ett tag.:D

Ni kommer mest troligt vara skitsnygga dessutom!

2007-10-28 @ 09:16:21
URL: http://flourtanten.blogg.se
Postat av: maulin

HAHA! nudlar here i come!?

2007-11-03 @ 20:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0