"jag hinner inte snacka, jag kan vara skuggad"

Jag har en ny crush. Han heter Kjell. Kjell är orange. Socialt missanpassad. Och bitterbitterbitter! Precis som jag då. Fast jag är inte orange, utan mer åt det kritvita hållet.

Det var Moa (vem annars liksom?) som öppnade dörren till Kjells värld. (Eller Kjelle som jag så kärleksfullt kallar honom för)

Han åker på kryssning i ett avsnitt. HAHA! Han hittar inte sin hytt!

Jag är hundra procent säker på att vi är som gjorda för varann

"jag hinner inte snacka jag kan vara skuggad!" Kjelles mammas nya kille som har förföljesemani.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
KJELL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KJELL ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN! HAHAHA! FAN VILKEN TUR ATT DU FÖLL FÖR HONOM! HOHO!
"Men det är vackert, förbannat vackert!"

2007-11-29 @ 11:40:11
URL: http://xmoenx.blogspot.com
Postat av: Mallan

Vilken tur att du äntligen hittat en passande livskamrat... :)

2007-11-29 @ 17:21:27
URL: http://nogg.se/flummigajag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0