How would you react, in a situation like mine?

Jag sitter i soffan med datan i knät och äter popcorn och tittar på parlamentet. Björn Gustafsson är en rolig kille.
Jag skulle gissa på att de flesta har sett klippet när han är en brat som "Knappt kommer ut". haha

Nåja, måndag imorgon. 3 timmar datakunskap med muntergöken himself. Can't wait.

Jag har ett litet problem kan man väl säga. Jag har en gammal kompis som jag har känt väldigt länge men på den senaste tiden så har hon gjort en hel del konstiga val och ändrat sina värderingar till det sämre. Jag vet inte vad jag ska göra. jag tål henne verkligen inte längre, för jag är så fruktansvärt besviken över vad hon håller på med. på ett halvår har hon förändrast radikalt. 
visserligen så skiljer det många, många mil mellan oss två så det är ju inte så att jag springer in i henne på ica. men ändå. hon har också börjat kommentera saker i mitt liv som hon har absolut ingenting att göra med och vet ingenting om.
jag kan ju inte vara kompis med henne, när vi absolut har INGENTING gemensamt längre (och den lilla detaljen att jag absolut inte tål henne då), men samtidigt vågar jag inte släppa henne för att vi var så pass bra kompisar en gång i tiden.
en gång i tiden ja. för länge sen. 

så varför stannar jag kvar och tiger?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vem!? :'/

2007-11-27 @ 17:29:36
URL: http://nogg.se/flummigajag
Postat av: Ellinor

No worries, ingen du känner,det är en från el stockholmo

2007-11-27 @ 21:12:38
URL: http://nataliaa.blogg.se
Postat av: mois right?

"Nåja, måndag imorgon. 3 timmar datakunskap med muntergöken himself. Can't wait."

haha bäst!

2007-11-27 @ 21:25:48
Postat av: Malin

Tur, blev lite orolig!

2007-11-28 @ 10:58:26
URL: http://www.nogg.se/flummigajag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0